מייד אין רוסיה

פוטין חוגג: פיתחנו חיסון ראשוני לקורונה

תמונה – צילום הקרמלין
נשיא רוסיה פוטין מכריז על חיסון הקורונה הראשון בעולם שגם בתו שנדבקה בנגיף הקורונה טופלה באמצעות חיסון שפותח ברוסיה ומרגישה יותר טוב.

בצל המירוץ העולמי לפיתוח חיסון נגד נגיף הקורונה, נשיא רוסיה פוטין הודיע הבוקר, כי בתו שנדבקה בקורונה חוסנה באמצעות חיסון שפותח ברוסיה.

עוד אמר פוטין, כי הממשל הרוסי יתחיל בקרוב מאוד לחסן מיליוני בני אדם במדינה והראשונים שיחוסנו הם המורים והעובדים בחזית המלחמה בקורנה.

גורמים רפואיים במערב הביעו ספקות על ההכרזה הרוסית על פיתוח חיסון ראשוני בעולם לנגיף הקורונה, לטענתם הממשל הרוסי לא השלים את הניסויים והבדיקות על יעילותו של החיסון הרוסי.

צילום הקרמלין

כפי שדיווחנו, לפני כשבוע הודיע שר הביטחון גנץ לאחר ביקורו במכון הביולוגי הישראלי על התקדמות בפיתוח החיסון לנגיף, וכי לאחר החגים יתחילו הניסויים בבני אדם.

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו עדכן על התקדמות בפיתוח חיסון הקורונה במכון הביולוגי בישראל ואמר: "לפני כחצי שנה ביקשתי לפתח חיסון לקורונה כאן בישראל. היום אני שמח מאוד שחלה התקדמות משמעותית!, אמר נתניהו בשיחה שקיים עם מנהל המכון הביולוגי.

רה"מ נתניהו: "שמח מאוד שחלה התקדמות משמעותית!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.