לא חוששת

כוכבת הרשת הלבנונית: "ישראל לא קשורה לאסון"

תמונה – פרטי
הבלוגרית דימא סאדק שהאשימה את מנהיג חיזבאללה לאחר הפיצוץ בנמל ביירות לא חוזרת בה ותוקפת שוב את חסן נסראללה: "הוא ידע טוב מאוד מה יש בנמל. ישראל לא קשורה לאסון"

הבלוגרית הלבנונית דימא סאדק נחשפה לעולם לאחר שהאשימה האשמות לא קלות את מנהיג חיזבאללה בעקבות הפיצוץ והאסון בנמל ביירות. בריאיון שהעניקה דימא לעיתון היוצא לאור באיטליה – היא לא מתחרטת ואף תוקפת שוב את מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה: "הוא ידע טוב מאוד מה יש בנמל. ישראל לא קשורה לאסון. האזרחים בלבנון נחושים להפיל את השלטון"

בין היתר אומרת דימא בריאיון לעיתון האיטלקי "לה רפובליקה": "נסראללה אמר שאין לו שום קשר לפיצוץ – זה שקר. חיזבאללה שולט על הכל במדינה הזאת – והם יודעים טוב מאוד מה היה בנמל". על הרמזים השונים לפיהם לכאורה ישראל היא זו שעומדת מאחורי הפיצוץ אמרה דימא בריאיון: "אני לא יכולה להוכיח את זה, אבל אני בטוחה שישראל לא אחראית לפיצוץ. זה לא מוגזם לומר שחיזבאללה רע ללבנון יותר מישראל. הבעיה שלי עם ישראל היא לא פוליטית אלא ערכית, אני לא מסכימה עם היחס לפלסטינים".

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה

על הכאוס הפנימי השורר ממילא בלבנון עוד טרם הפיצוץ בביירות אומרת דימא: "המדינה והקורונה עצרו מהפכה באוקטובר האחרון, אני מאמינה שהאנשים נחושים עכשיו להמשיך להילחם. המצב במדינה לא קל – יש כאן המון שחקנים. הממסד רעד באוקטובר האחרון אבל חיזבאללה הצליח לשרוד. האסון בשבוע שעבר זעזע את הכל ואולי אנחנו מתקדמים למקום חדש. אנחנו עלולים לראות עכשיו ימים של דיכוי אכזרי. נמשיך להילחם לשינוי, אבל אני לא רוצה לראות את הצבא לוקח את הממשל לידיו"

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ התייחס לסיבה האפשרית לפיצוץ ואמר: "לאחר שיחה עם הגנרלים שלי הם יודעים טוב יותר ממני, זה נראה כמו שהם אומרים לא מפיצוץ טבעי אלא כמו התקפה או פצצה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!