חשש בישראל

לפיד מברך: ג'ו ביידן בחר בקאמלה האריס לסגניתו

תמונה – twitter/JoeBiden
ג'ו ביידן, המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב בחר בקאמלה האריס מקליפורניה, נשואה לעורך יהודי, כסגנית לנשיא אם ייבחר • ח"כ לפיד בירך: "מברך את ידידתי, קמלה האריס על מועמדותה לסגנית הנשיא בארה״ב" . / מוסי רז: "בהצלחה לביידן ולסגניתו קאמלה האריס"

ג׳ו ביידן, מועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב, בחר את הסנאטורית קאמלה האריס מקליפורניה, שתמשמש כסגניתו לנשיאות אם ייבחר בבחירות הקרובות. בעלה של האריס, דאגלס אמהוף, הוא עורך דין יהודי, אמה מהגרת מהודו ואביה מג'יימיקה.

האריס ידועה כמתנגדת חריפה לממשלה בישראל, ואף שיגרה מכתב חריף לנשיא בעקבות כוונת רה"מ נתניהו לספח חלקים מיהודה ושומרון. במכתבה כתבה: "אדוני הנשיא, אני כותבת אליך כדי להביע דאגה רבה מכך שממשלת ישראל בסיוע הממשל שלך מתכננת לספח את הגדה המערבית".

נשיא ארה"ב מיהר ושלף את סרטון הקמפיין הראשון שהופק נגדה וביידן, שם היא מכונה "מזוייפת"

יו"ר האופוזיציה בישראל בירך בטוויטר את הסאנטורית על בחירתה וכינה אותה "ידידתי": "מברך את ידידתי, קמלה האריס על מועמדותה לסגנית הנשיא בארה״ב."

גם מוסי רז בירך את קאמלה האריס: "בהצלחה לביידן ולסגניתו קאמלה האריס"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.