נרצח בכלא

רצח שי דהן: בנשקים שלופים וכשהוא בתחתונים – נשיא אקוודור לשעבר נעצר

תמונה – פרטי
ימים ספורים אחרי רצח הישראלי שי דהן בכלא בדרום אמריקה - נשיא המדינה לשעבר נעצר באישון לילה, בחשד למעורבות ברצח

רצח הישראלי שי דהן בבית הכלא באקוודור שבדרום אמריקה – ממשיך לעורר הדים והתפתחויות. נשיא המדינה לשעבר – נעצר באישון לילה, לעיני המצלמות, כשהוא בתחתונים בלבד.

לפני כחודשיים נעצר שי דהן באקוודור יחד עם שניימן במדינה בחשד למכירת ערכות קורונה מזויפות בעסקה בה היה מעורב על פי החשד חקובו בוקראם, בנו של נשיא אקדוודור לשעבר עבדאללה בוקראם. הפרשה מסעירה את המדינה הדרום אמריקאית, ועל פי הדיווחים, דהן ושיינמן היו אמורים להעיד בימים הקרובים נגד בני משפחת הנשיא לשעבר "אם ירשיעו אותי אני עלול לשבת יותר משבע שנים בכלא" אמר דהן בראיון לאתר mako, "אני חושש שירצחו אותי בכלא. החיים שלי בסכנה ממשית", חזה את הנולד.

על פי דיווחים בכלי התקשורת המקומיים, העבריין שי דהן בן ה-38 נמצא ללא רוח חיים בתא בו שהה, חמישה ימים לפני דיונו בבית המשפט. זאת, לאחר שככל הנראה נפגע מחפץ קהה בראשו.

דהן | צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של המצולם

כעת, מספר ימים לאחר הרצח, ובעקבות שמועות מבוססות לפיהן ברצח היה מעורב הנשיא לשעבר – פשטה בלילה המשטרה המקומית על ביתו של הנשיא ועצרה אותו, כשהוא בתחתונים במיטתו. צפו:

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "רצח שי דהן: בנשקים שלופים וכשהוא בתחתונים – נשיא אקוודור לשעבר נעצר"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.