הלך לעולמו

נפטר אחיו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ

תמונה – משפחת טראמפ
רוברט טראמפ, אחיו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, מת הלילה בבית לאחר שאושפז במשך תקופה בצב קשה

דוברות הבית הלבן פרסמה היום בבוקר הודעה רשמית על מות אחיו הצעיר של נשיא ארה"ב דונלאד טראמפ. רוברט טראמפ בן ה-71 אושפז בבית החולים ומת במהלך סוף השבוע. נשיא ארה"ב טראמפ ספד לאחיו וכתב: "אתגעגע אליו מאוד".

בשישי הגיע הנשיא דונלד טראמפ לבקר את אחיו בבית החולים בניו יורק לאחר שזה אושפז. בריאותו התדרדרה בחודשים האחרונים, לא מדובר היה באשפוז הראשון שלו. מהבית הלבן לא נמסרה סיבת המוות הרשמית. בהודעה שפרסם הבית הלבן נכתב: "בלב כבד אני משתף אתכם שאחי הקטן מת הלילה בשלווה. הוא לא היה רק אחי אלא גם חברי הטוב, אתגעגע אליו מאוד וזכרונו יהיה בלבי לנצח".

רוברט טראמפ, שני משמאל | צילום: אוסף משפחתי

רוברט טראמפ נולד בשנת 1948 והוא היה האח הצעיר של הנשיא דונלד טראמפ. הוא עסק בניהול עסקים ומפתח נדל"ן שניהל את אחזקות הנדל"ן של ארגון טראמפ מחוץ לעיר מנהטן. רוברט היה נשוי לליין טראמפ עד שהתגרשו. בתחילת השנה הנוכחית נישא לאן מארי פאלאן, והלילה כאמור מת בבית החולים בגיל 71.

במסיבת עיתונאים שקיים הנשיא דונלד טראמפ ביום שישי האחרון, הוא השיב לעיתונאי ששאל בנוגע לאחיו ואמר: "יש לי אח נפלא, הייתה לנו מערכת יחסים מאוד ארוכה, מהיום הראשון בחיי – זו תקופה ארוכה מאוד. הוא בבית החולים עכשיו, בתקווה הוא יהיה בסדר אבל הוא גם במצב קשה מאוד".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.