צפו

טראמפ: גם אירן תצטרף לשלום במזרח התיכון

תמונה – צילום הבית הלבן
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ התייחס לדיווחים על בקשת האיחוד האמירויות לקנות את מטוסי הקרב המתקדמים בעולם: "הם רוצים לקנות ויש להם מזומן לשלם, אנחנו בוחנים את זה". עוד אמר הנשיא על הסכמי השלום עם ישראל: "הרבה מדינות רוצות להיכנס ואז גם אירן תצטרף לשלום במזרח התיכון". צפו

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ התייחס אמש להסכם נרמול היחסים שנחתן בין ישראל לאיחוד האמירויות ואמר: "הם רוצים לקנות f35 נראה מה יהיה, זה נבחן. הם עשו התקדמות משמעותית בשלום במזרח התיכון אפילו הניו יורק טיימס אמרו חשבו שזו עסקה מדהימה, אתם יכולים לדמיין את זה?. אני רואה הרבה מדינות נכנסות מהר מאוד, וכשיש את כל המדינות בפנים אוטומטית גם אירן יכנסו ויהיה שלום במזרח התיכון, אירן יהיו מנוטרלים, הם לא האמינו שזה יקרה."

העיתנואי שמעון ריקלין התייחס לסערה התקשורתית: "ועכשיו ברצינות. ״פרשת״ המטוסים לאמירויות. עם החקירות מי אמר למי ומה. היא הבל הבלים. ועוד דרך מטורללת של השמאל המאוכזב, ופעיליו בתקשורת להביע את אכזבתו מההצלחה של נתניהו בחתימה על הסכם שלום. מוגש כשירות למי שמתבלבל לרגע מערוצי התעמולה החארטה בארטה, והפעילים הפוליטיים חמורי הסבר"

כזכור, מוקדם יותר השבוע הכחיש ראש הממשלה בנימין נתניהו את הדיווחים על הסכמה ישראלית למכירת נשק מתקדם לאיחוד האמירויות בתמורה לנרמול היחסים: "הסכם השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות לא כלל שום הסכמה של ישראל לעסקת נשק כלשהי בין ארה"ב לאיחוד האמירויות. מלכתחילה, ראש הממשלה התנגד למכירת F35 וכלי נשק מתקדמים אחרים למדינות כלשהן במזרח התיכון, כולל למדינות ערביות שעושות שלום עם מדינת ישראל."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!