נפלו בפח

הונאת גמר ליגת האלופות: בטוחים שצפיתם בגמר אמש? זהו, שלא בטוח

תמונה – צילום מסך
אלפים ברחבי העולם צפו אמש ב'גמר ליגת האלופות' ששידר אמש ערוץ יוטיוב פיראטי, רק שבשלב מסוים התברר... מדובר בשידור לא נכון

אם אתם חובבי ספורט – ללא ספק התכוננתם אמש למשחק שיא העונה של ליגת האלופות באירופה, כשבאיירן מינכן הגרמנית פגשה את פ.ס.ז הצרפתית. אבל יתכן ואתם חלק מאלפי צופים שצפו במשחק דרך ערוץ יוטיוב פיראטי שהחליט להתל בכולם ו…שידר מפגש מהעבר, ולא את המשחק האמיתי.

הכל החל כשערוץ יוטיוב פופולארי הבטיח להעביר שידור ללא תשלום (ולא חוקי) לכל מי שיחפוץ של המשחק בין באיירן מינכן לפריז סן ז'רמן. עשרות אלפים ברחבי הגלובוס נכנסו לקישור, אולם ברגע האמת חיכתה להם הפתעה: על המסך הופיע משחק אחר בין פריז סן ז'רמן לבאיירן מינכן.
https://twitter.com/ChampionsLeague/status/1297638252338438153

המשחק נערך בעונת 2017/18, והגרמנים ניצחו בו 1:3. אגב, גם במשחק ההוא כיכב קינגסלי קומאן, מי שכבש את שער הניצחון של באיירן גם בגמר האמיתי שנערך הערב. אז אם לא הייתם מספיק עירניים – יתכן והפסדתם חלק מן המשחק בלייב. לא נורא, העיקר הגרמנים ניצחו (למרות שאנחנו בעד הצרפתים אבל זה כבר עניין אחר)
https://twitter.com/momahdi123/status/1297622101675974656

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!