50 ק"ג במים

מדהים: צפו – קבע שיא גינס בהרמת משקולות מתחת למים

תמונה – צילום מסך אינסטגרם
ויטאלי ויבצ'אר הרוסי עקף את השיא האמריקאי של גרג וויטסטוק, כשהניף משקולת במשקל 50 ק"ג 62 פעמים - מתחת למים, ובלי לעלות ולקחת אוויר

בספר השיאים של גינס יש לא מעט שיאי עולם חריגים, מוזרים ומעניינים כאחד. אבל אנחנו מודים ששום דבר לא הכין אותנו לשיא המדהים הבא: וויטאלי ויבצ'אר הצליח להיכנס לפני ימים אחדים לספר השיאים של גינס, הוא זכה בכך לאחר שקבע שיא עולמי חדש להרמת משקולות מתחת למים. אל תסתכל עלינו ככה, צפו בעצמכם.

ויבצ'אר, שהתחיל להתאמן בתחום בשנת 2013, מחכה לאישור הרשמי מטעם ספר השיאים של גינס, אבל מה ששלו שלו כמו שאומרת אופירה, ומדובר כעת רק בפרוצדורה טכנית. בניגוד להרמת משקולות רגילה, מתחת למים המשקל כמובן נמוך באופן משמעותי (כ-50 ק"ג), ומה שקובע הוא מספר החזרות הרצופות של הנפת המשקולות, וכמובן – לעשות את זה בלי לעלות למעלה לקחת אוויר (כן, גם לנו זה נשמע פחות מפתה). ויבצ'אר הצליח לעשות את הדבר המוזר הזה 62 פעמים, בכך למעשה עקף את שיאו של האמריקאי גרג וויטסטוק, שקבע 52 חזרות, מתחת למים, בלי לקחת אוויר.

"לא תכננתי לשבור את השיא, לא על זה חשבתי בכל בוקר כשהתעוררתי", סיפר ויטאלי, "זה פשוט היה רעיון שעלה, ובגלל גם אין לי כרגע מטרות ספציפיות. אני פשוט רוצה שיאשרו לי את השיא הזה, ובעתיד אחשוב מה לעשות".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.