מרגש

טקס מרגש לזכר הנעדר זכריה באומל ז"ל

תמונה – קובי גדעון / לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בטקס רשמי של משרד ההגנה הרוסי בו נמסרו לידי ראש הממשלה שרידי החפצים של זכריה באומל ז"ל. בטקס השתתף רמטכ"ל צבא רוסיה ולרי גרסימוב שמסר לנתניהו את שרידי חפציו האישים שנמצאו "הסרבל הנעליים והציצית" - צפו בתיעוד המרגש,

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בטקס רשמי של משרד ההגנה הרוסי בו נמסרו לידי ראש הממשלה שרידי החפצים של זכריה באומל ז"ל. בטקס השתתף רמטכ"ל צבא רוסיה ולרי גרסימוב שמסר לנתניהו את שרידי חפציו האישים שנמצאו "הסרבל הנעליים והציצית". רה"מ נתניהו הודה בנאומו לנשיא רוסיה ולצבא הרוסי: "תודה רבה לך אדוני, תודה רבה שוב לנשיא פוטין ולמשרד ההגנה של רוסיה. היום המרגש הזה, והטקס המרגש הזה, מבטאים עוד ביטוי של הקשר המיוחד בין העם הרוסי והעם היהודי.

אנחנו אף פעם לא שוכחים את הקורבן העצום של העם הרוסי והצבא האדום בהצלת האנושות ובהצלת העם היהודי מפני המפלצת הנאצית. מאות אלפי יהודים לחמו בגבורה בשירות הצבא האדום ורבים מהם אנחנו מכירים בארץ, הם עדיין נושאי מדליות, ורבים אחרים עזרו להקים את צבא ההגנה לישראל. לכן זה מחמם את הלב לראות את השותפות של הערכים, של כיבוד לוחמים, אחוות לוחמים, רעות לוחמים והעיקרון החשוב שלא משאירים אף אחד מאחור. אני רוצה להודות לך אדוני, בשם העם בישראל, בשם חיילי צבא ההגנה לישראל ובשם כל האבות והאימהות של החיילים שלנו". בטקס נוגנה מנגינת אבל ע"י תזמורת משרד ההגנה הרוסי. בתום הטקס, דגל ישראל שהונח על הארון (בו החפצים), קופל ע"י אנשי משמר הכבוד ונמסר לראש הממשלה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.