מכה לטרור

ארה"ב: "משמרות המהפכה זה ארגון טרור"

תמונה – מייק פומפאו
ממשל טראמפ ממשיך בלחץ האטומי על אירן והכריז על האייתולות ממשמרות המהפכה כארגון טרור - שר החוץ האמריקני מייק פומפאו: "זאת פעם ראשונה שהכרזנו על חלק של מדינה כארגון טרור. הארגון ייקח את מקומו הטבעי ביחד עם חיזבאללה, חמאס וג'יהאד שכבר מוכרים כארגוני טרור".

נשיא ארה"ב נענה לבקשת נתניהו והכריז על משמרות המהפכה האיראנים כארגון טרור – שר החוץ האמריקני מייק פומפאו הגיב על החלטת הבית הלבן: "זאת פעם ראשונה שהכרזנו על חלק של מדינה כארגון טרור. הממשלה האיראנית שונה מכל מדינה, היא ממנת טרור ברחבי העולם. הארגון ייקח את מקומו הטבעי ביחד עם חיזבאללה, חמאס וג'יהאד שכבר מוכרים כארגוני טרור".

ראש הממשלה נתניהו הגיב להכרזת הבית הלבן: "תודה לך ידידי היקר, נשיא ארה״ב דונלד טראמפ, על כך שהחלטת להכריז על משמרות המהפכה של איראן כעל ארגון טרור. תודה על שנענית לעוד בקשה חשובה שלי, שמשרתת את האינטרס של מדינותינו ושל מדינות האזור. נמשיך לפעול יחד בכל דרך נגד המשטר האיראני שמאיים על מדינת ישראל, על ארה״ב ועל שלום העולם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.