המעצר ועונשו

בעקבות גירוש אסאנג': מתקפת סייבר נגד אקוודור

תמונה – Pixabay
תומכיו של ג'וליאן אסאנג' מייסד אתר ההדלפות שנעצר בלונדון, משיקים מתקפת סייבר נרחבת במיוחד כנגד אתרים ממשלתיים באקוודור.

מעצרו של ג'וליאן אסאנג', מייסד Wikileaks שגורש משגרירות אקוודור, שם שהה ב-7 השנים האחרונות תחת מקלט מדיני, לא עבר בשקט על ידי תומכיו של אסאנג' שהשיקו מתקפת סייבר נרחבת נגד מוסדותיה המקוונים של אקוודור.

כ-40 מיליון מתקפות נרשמו כנגד אתרי האינטרנט של מוסדות ציבוריים וממשלתיים באקוודור, בהם אתר משרד החוץ ואתר הנשיא. סגן השר לטכנולוגיות מידע ותקשורת של אקוודור התייחס למתקפות וציין כי הן החלו ביום חמישי מיד לאחר מעצרו של אסאנג' בלונדון. על פי השר המתקפות הגייעו בעיקר ממדינות כמו ארצות הבררית, גרמניה וצרפת.

גורם אחר במשרד התקשורת של אקוודור ציין כי המתקפות חסמו את הגישה לאינטרנט, כאשר הפגיעה הקשה ביותר הייתה באתר הבנק המרכזי, ממנו על פי גורמים רשמיים לא נגנב מידע פרטי של מי מלקוחותיו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.