צייץ ותיקן

לראשונה: הנשיא טראמפ מודה בניצחונו של ביידן "בגלל זיופים"

תמונה – ארכיון הבית הלבן
נשיא ארה"ב טראמפ ממשיך להתלונן על זיוף תוצאות הבחירות ומודה על דרך בניצחונו של ביידן: "הוא ניצח כי הבחירות זוייפו". עו"ד סידני פאוול הטילה פצצה על מכונות ההצבעה שלטענתה הונדסו לזייף את התוצאות. צפו בראיון המתורגם

לראשונה מאז הבחירות, נשיא ארה"ב היוצא דונלד טראמפ מודה בעקיפין בניצחונו של ג'ו ביידן. בציוץ שפרסם טראמפ הבוקר הוא כותב ומתלונן על זיוף הבחירות: "הוא ניצח כי הבחירות זויפו – פקחים לא הורשו להיכנס, מכונות ההצבעה נשלטות בידי חברה פרטית בבעלות השמאל הרדיקלי, דומיניאן, חברה עם רקורד גרוע וציוד שלא ראוי אפילו לטקסס (שזכיתי בהרבה). התקשורת שותקת".

לאחר מכן הבהיר טראמפ את דבריו וצייץ: "הוא ניצח רק בעיני התקשורת. יש לנו דרך ארוכה ללכת. אנחנו ננצח"

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1327956491056279552?s=20

עו"ד סידני פאוול, עורכת דין הראשית של קמפיין הרפובליקנים בארה"ב, חשפה את מערכת ההצבעה של ארה"ב דומיניאם, וטוענת שנאספו עדויות מוצקות על זיוף מאות אלפי קולות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.