בארמון הנשיאות

נדיר: ארדואן נפגש עם משלחת רבנים. צפו

תמונה – החשבון הרשמי של נשיא טורקיה

שמועות על מצב בריאותו של נשיא טורקיה, שיש מי שמכנה אותו רודן – טאיפ ארדואן נפוצו בתקופה האחרונה בכלי התקשורת בעולם. בינתיים על פי התיעוד שמפרסמים הערב "איחוד הרבנים במדינות האיסלאם" – גוף הפועל בשנים האחרונות לחיזוק כוח הקהילות היהודיות והרבנים היהודים הפועלים במדינות מוסלמיות, נראה שמצבו של ארדואן טוב.

משלחת עם נציגיה הבכירים של הקהילה היהודית הטורקית נפגשו היום עם הנשיא הטורקי, ואליהם הצטרפו רבנים נציגי הארגון הבינלאומי בהם גם הרב הראשי לרוסי הרב בערל לזאר, הידוע בקשריו הטובים עם נשיא רוסיה פוטין. חברי המשלחת התקבלו בכבוד ובטקסיות, ואף העניקו לארדואן חנוכיה למזכרת.

ארדואן קיבל את הרבנים בסבר פנים יפות, ועל פי המשתתפים דיבר בצורה ברורה על המאבק באנטישמיות והדגיש כי יאבק בה בדיוק כפי שהוא נאבק באיסלמופוביה. ארדואן הזכיר שטורקיה חתומה על אמנה נגד הכחשת השואה ואמר שיחזק את החינוך בטורקיה על השואה.

בחשבון הרשמי של ארמון הנשיאות הטורקי, פורסמה הודעה לאקונית בעניין ומספר תמונות – "הנשיא ארדואן קיבל את חברי הקהילה היהודית הטורקית וברית הרבנים של מדינות האיסלאם, במתחם הנשיאות".


באדיבות: איחוד הרבנים במדינות האיסלאם

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.