בושה

חולת טורט הותקפה באוטובוס: "חולת נפש"

תמונה – פייסבוק טלי

בחורה צעירה הסובלת מתסמונת טורט הותקפה באוטובוס על ידי אשה וצעירים נוספים שלעגו וקיללו אותה על הטיקים הלא נשלטים של טלי ברייאר.

בתיעוד המזעזע שפרסמה טלי נראית אשה זועמת מאיימת על טלי, "יא חולת נפש, דפוקה בראש, לכי לגהה לאשפוז כפוי לראות פסיכיאטרית עם ההתנהגות שלך…"אני אעיף לך כמה מכות וסופסוף תלמדי לשתוק. חבל שאני לא יכולה להכניס לך אחת. היא עושה את זה בכוונה, היא צריכה *** ב***""חתיכת ***** תעופי מפה כבר! תשתקי!"

בפוסט כואב שפרסמה טלי היא כותבת, "רק רציתי ללכת הביתה. רק רציתי לסיים את שישי כמו תמיד. האוטובוס היה מלא והטורט שלי שגם ככה התעורר בין התרופות, התחיל לזמר. יחד איתו, הצעקה "מי צעק ככה? את? משוגעת!" וההסבר, זאת תסמונת. והיא מאיימת במכות. אני מצלמת בסתר. היא ממשיכה."

טלי מוסיפה, "הטיקים מחמירים, אני מתחננת שתפסיק לצעוק עליי ולבהות כי זה מחמיר את הלחץ והטיקים מסוכנים וכואבים לי. בתגובה לטיקים קשים: "לכי לגהה, דפוקה, חולת נפש." והאנשים באוטובוס קוראים לנהג ומנסים להסביר, לומר לי להיות חזקה, לומר לה שזה מולד ולא מכוון ואי אפשר ללכוד אותי בבית. אבל אולי אפשר".

לסיום כותבת טלי, "כואב לי, הגוף שלי בסטרס וזה כואב, כל תקרית כזאת מגבירה לחץ בעלייה הבאה לאוטובוס משמע יותר טיקים, וכואב לי נפשית. כל כך. בסך הכל בחורה עם טורט שמנסה לחזור הביתה מהעבודה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.