מלחמה בליכוד

נתניהו מאיים: "אני מתכוון להילחם בהם עד הסוף"

תמונה – לשכת נתניהו

יו"ר האופוזיציה וי"ר הליכוד בנימין נתניהו מגיב במתקפה נגד ניסיון של בכירים במפלגה להכניס לרשימת המתפקדים עשרות אלפים מקבוצת 'הליכודניקים החדשים".

בסרטון זועם שפרסם נתניהו הוא מכריז מלחמה, "הליכודניקים החדשים הם סכנה לעצם קיומו של הליכוד. אני מתכוון להילחם בהם עד הסוף מפני שאני לא מוכן לוותר על הליכוד שהיא השדרה והעתיד של המדינה, העתיד של כולנו."

תנועת הליכודניקים הגיבו בטוויטר, ‏‎"אתה היסטוריה אבא. אתה הבאת את הליכוד לשפל ערכי ומוסרי שאין בינו לבין הליכוד של ז׳בוטינסקי שום קשר. אם מרידור, בגין ולבנת עזבו את הליכוד, זה אומר שגם אתה חייב לעזוב את הליכוד. ומהר. ואין לך מושג כמה מהאנשים סביבך רוצים שתלך. לנו יש. לך!".

כזכור, בפוסט שפרסם נתניהו הוא תקף בחריפות את השר לשעבר ישראל כץ, "לצד הרבים שנאבקים נגד התופעה הזאת, יש לצערי כמה שמעדיפים לקושש מהם קולות בפריימריז על חשבון טובת המדינה והתנועה. ציפיתי מכל חברי הליכוד, ובהם ראשי המוסדות במפלגה, להיאבק בכל העוצמה נגדם ולפעול להוצאתם מהתנועה. כולם עשו זאת חוץ מישראל כץ, שעד היום פעל ופועל הפוך. מי שחושב שכדי לקבל כמה קולות אפשר לסכן את עתיד הליכוד ואת עתידנו, יגלה שלמעלה מ-130,000 חברות וחברי הליכוד לא יסלחו לו על כך".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.