התבטאות מסעירה

השר עומר בר לב: "אני מאוים ע"י יהודים ישראלים"

תמונה – טוויטר עומר בר לב

השר לביטחון פנים עמר בר לב ממפלגת 'העבודה' מאשים את היהודים באיומים נגדו במהלך השבועות האחרונים.

בהודעה שפרסם הבוקר כתב בר לב, "מהבוקר אני מאובטח 24/7. בחצי שנה האחרונה נשאלתי לא פעם בארועים שונים "מה אינך מאובטח?" והשבתי בשמחה "אינני מאוים"! בעקבות המאבק הנחוש שלי כנגד משפחות פשע ערביות קוויתי שלא יגיע הרגע שמי מהן תאיים עלי אישית. אז זהו שלא, אינני מאוים ע"י פושעים ערבים אני מאוים ע"י יהודים ישראלים"

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד תקף, "עומר בר-לב טוען שהוא מאובטח בגלל איומי יהודים ולא בגלל ״פושעים ערבים״. יש לגנות את דבריו החמורים כנגד אזרחי ישראל הערבים. הרי הביטוי "פושעים ערבים" הוא גזעני ואינו במקום. יש לקרוא לו לחזור בו מהדברים."

ח"כ שמחה רוטמן הגיב: "אבל בזמן שהוא לא היה מאויים, היהודים בלוד, בעכו, ביהודה, בשומרון, בהר הבית ובמקומות רבים ואחרים שתחת אחריותו היו מאויימים. והוא בחר להסית נגדם."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.