סוף עצוב

עופר חדד על העיתונאים שחשפו את ולדר: "צמד שהציל נפשות"

תמונה – צילום מסך ערוץ 12

בעקבות מתקפה של גולשים ברשתות החברתיות נגד צמד העיתונאים אהרן רבינוביץ ושירה אלק מעיתון 'הארץ', שחשפו את התחקיר הקשה נגד הסופר החרדי חיים ולדר שהתאבד היום בבית הקברות.

העיתונאית שלי יחימוביץ הגיבה להתאבדות הטראגית, ‏"להלן הצעתי: קודם תתאבדו, אחר כך תאנסו ותרצחו."


בפוסט שפרסם כותב חדד, "יום לא פשוט לאהרון רבינוביץ ושירה אלק. צמד שהציל נפשות כפשוטו. ועדיין. אף עיתונאי לא מחכה לראות מושא סיקור מוכיח את טענותיו נגדו באופן כ"כ אלים. תנחומים לילדיו של ולדר שאיבדו אבא פעמיים, מגיבור תרבות לאדם שהתגלה בשורת מעשים קשים, וכמובן האבדן האישי. לאהרון ושירה אין כל אחריות לכך".

הרב שמואל אליהו שפרסם אתמול כי העידו בפני בית דין 22 נפגעים ונפגעות הגיב, "שמענו בכאב על התאבדותו של חיים ולדר. חבל שהוא בחר בדרך הזו, הצענו לו שיתקן את מה שהוא קלקל. שיבקש סליחה מהנפגעות. שישנה את דרכו. שלא יפגעו עוד נשים. היה יכול ללמד לרבים דרך תשובה. חבל שהוא בחר בדרך של התאבדות. אנו מחזקים את הנפגעות הרבות בשעה קשה זו, חייהן קודמים לחייו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!