עשר מעלות שמאלה

עמית סגל נגד בנט: "אמירות בעייתיות מאוד"

תמונה – אינסטגרם עמית סגל

בראיון הבוקר התייחס ראש הממשלה בנט לפגישת השייח המסית ראאד סאלח עם ח"כים ממפלגת רע"מ שותפיו לקואליציה, בנט הוסיף, כי המהומות בערים המעורבות בשומר החומות פרצו כתוצאה מהזנחה של הציבור הערבי בישראל.

"הפגישה של ח"כ גנאים וסלאח זה חמור מאוד, השאלה במה אנחנו מתמקדים, האם אנחנו בוחרים להתמקד בקידום התחבורה הציבורית שהוזנחה, ובטיפול באוכלוסייה הערבית שהוזנחה והתפוצצה לנו בשומרי החומות, או לעשות או לריב", אמר בנט.

https://twitter.com/EladHumi/status/1473215204272095235?s=20

ח"כ עמיחי שיקלי מ'ימינה' תקף, "מדהים לראות את בנט מאמץ לחלוטין את ״קונספציית בר לב-אבו שחאדה״ הטוענת כי הסיבה למאורעות תשפ״א היא ״הזנחה״ של החברה הערבית. בנט שוכח שכשהוא מתעקש לקושש עוד קצת ביקורת על קודמו הוא למעשה מעניק תעודת כשרות לאלימות הלאומנית הערבית וסולל במו ידיו את הדרך לפורענות הבאה."

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב במתקפה, "תהליך ההמרה של נפתלי בנט לשמאל הושלם באימוץ הנרטיב השקרי לפיו פרעות ערביי ישראל בתקופת מבצע שומר החומות הן תוצאה של הזנחה וקיפוח. פשוט אין מילים. אין מנוס מלקבוע שהאיש לקה באלצהיימר והוא כבר לא איתנו".

העיתונאי עמית סגל שלא מרבה לתקוף את בנט הגיב, "לטעון שאין טעם להתמקד בפגישה של חבר קואליציה עם אנטישמי מסית, ואז לקבוע שפרעות עכו ולוד הן בגלל הזנחה של המגזר הערבי – שתי אמירות בעייתיות מאוד של בנט, גם בלי צורך לפתוח ארכיונים.

העיתונאי אברהם בלוך הגיב, "כשבנט מתעלם מההיבט הלאומני, וטוען שפרעות תשפ"א הן תוצאה של הזנחת החברה הערבית – הוא מאמץ את הנרטיב השמאלני הקיצוני ביותר."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!