הגזים?

הרב שמואל אליהו על ולדר: "אדם כמוהו יגיע לכף הקלע"

תמונה – יוטיוב הרב שמואל אליהו

ללא רחמים: הרב שמואל אליהו מבכירי הרבנים בציונות הדתית ממשיך במתקפה נגד הסופר החרדי חיים ולדר שהתאבד אתמול ביריות על קבר בנו.

בראיון לאסתי פרז ברשת ב' תקף הרב בחריפות, "זה ברור שלא נעים שמישהו מתאבד, וזה כואב ואנחנו בני אדם. אבל באותו רגע אמרתי, ברגע זה ניצלו עוד עשרות בנות מתקיפה. העולם נהיה יותר טהור, אני יודע שזה נשמע לא אנושי לחשוב ככה, מי שראה בעיניים את הבנו והדמעות והגברים שנפגעו, לא יכול שלא לחשוב עליהם, אי אפשר שלא לנקום את נקמתם אי אפשר".

באשר למכתב ההתאבדות תקף הרב בחריפות, "הוא לא יגיע בכלל לשמיים, מי שמכיר את העולמות העליונים יודע, אדם כמוהו יגיע לכף הקלע.

"האדם הזה אמן, גאון, יודע איך לגעת באנשים ולרגש אנשים. דיברתי איתו. אמרתי לו במפורש, יש תשובה בעולם, אתה יכול לבקש סליחה. הוא היה מכור לזה יותר ממי שמכור לסמים והכחיש", תקף הרב אליהו.

העיתונאי החרדי יאיר לוי מתח ביקורת על המתקפה של הרב, ‏"מנסה להבין את הרציונל של ה' שמואל אליהו לעלות עכשיו לרדיו אחרי מותו של האיש ולטנף עליו, הרי האיש מת ואין לו שום אפשרות לפגוע (והיה והסיפורים נכונים) מה שנשאר הוא רק התעללות אכזרית באלמנה הטריה ושתי היתומות הקטנות. מה המטרה פה?"

האזינו

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.