בדרך לאוסלו 2?

אחרי עשור: אבו מאזן נפגש עם גנץ בראש העין

תמונה – דוברות הכנסת

שר הביטחון בני גנץ נפגש הערב בביתו הראש העין עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן והעניק לו במתנה שמן זית ישראלי.

https://twitter.com/avribloch/status/1475959126522048516?t=8ZVZBwgt9Xp4q_RNLzyMFw&s=19

בהודעה שפרסם כתב גנץ, "נפגשתי הערב עם יו"ר הרש״פ מחמוד עבאס. דנו בסוגיות הביטחוניות והאזרחיות שעל הפרק. עדכנתי אותו כי בכוונתי להמשיך לקדם צעדים בוני אמון בתחום הכלכלי והאזרחי, כפי שסוכם בפגישתנו הקודמת. הדגשתי את האינטרס המשותף בחיזוק התיאום הביטחוני והשמירה על היציבות הביטחונית, ומניעת טרור ואלימות."

העיתונאי גל ברגר דיווח מפי מקור פלסטיני יודע דבר, "בפגישה בין בני גנץ לאבו מאזן בבית בראש העין נכנס לפתע הבן.

שר הביטחון הציג אותו לאבו מאזן ומספר לו שבנו חייל. אבו מאזן בתגובה: "אני מקווה שמהבית הזה ייצא שלום".

ראש האופוזיציה נתניהו תקף, "הממשלה הישראלית-פלסטינית של בנט מחזירה את אבו מאזן והפלסטינים לסדר היום. ויתורים מסוכנים לביטחון ישראל הם רק עניין של זמן. ממשלת בנט-סער-לפיד מסוכנת לישראל".

העיתונאי ינון מגל הגיב, ‏"הפעם הקודמת שבה הגיע ראש הרשות הפלש' לביקור בביתו של שר הבטחון הישראלי (שהיה אז גם ראש הממשלה) היתה ב 26.9.00. למחרת פרצה האינתיפאדה השניה בירי בסמל גבעתי דוד בירי".

‏העיתונאית יערה זרד תקפה, "החבר שביקר את גנץ בביתו היום, ישלם מחר משכורת לרוצחים של יהודה דימנטמן הי"ד."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.