מבצע מיוחד

לוחמים סיכלו הברחת סמים גדולה מלבנון

תמונה – דוברות המשטרה
בלשי יחידת הגבולות של היחידה המרכזית במחוז צפון בשיתוף לוחמי צה"ל הצליחו לסכל לפנות בוקר הברחת סמים של כ-26.5 ק"ג סם מסוג חשיש משטח לבנון לתחומי מדינת ישראל. "מדובר בסיכול הברחה בהיקף גדול" נמסר.

בלשי יחידת הגבולות מהיחידה המרכזית של מחוז צפון בשיתוף לוחמי צה"ל הצליחו לסכל לפנות בוקר הברחת סמים של כ- 26.5 ק"ג סם מסוג חשיש משטח לבנון לתחומי מדינת ישראל.

אתמול משעות הערב המוקדמות פעלו בלשי היחידה בשיתוף לוחמי צה"ל בכפר עג'ר(רג'אר)השוכן על גבול לבנון-ישראל.במהלך הפעילות כנגד הברחת סמים מסוכנים הבלשים ששכבו במארב תפסו תיק שהכיל סמים מסוכנים והוברח משטח לבנון ועצרו 3 חשודים.

בבדיקת התיק נתפסו 32 חבילות של סם מסוכן מסוג חשיש במשקל כולל של *26.5 ק"ג ובשווי מוערך של כ-660,000₪. העצורים מובאים בשעה זו לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבימ"ש שלום נצרת.

דוברות המשטרה
דוברות המשטרה

מדובר בסיכול הברחה נוסף בהיקף גדול בגבולות המדינה אשר מהווה נדבך נוסף ומרכזי במסגרת מלחמתה הבלתי מתפשרת של משטרת ישראל בתופעות הפשיעה החמורה.בשלושת החודשים האחרונים סיכלה יחידת הגבולות מספר הברחות של סמים מסוכנים מסוג חשיש במשקל כולל של 75 ק"ג והברחת ענק של 32 כלי נשק בשווי מוערך של כ-4,000,000₪.פעילות זו מצטרפת לשורה ארוכה של פעילויות ומבצעים שביצעה ומבצעת המשטרה בשנים האחרונות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.