שולט

עבאס איים לפרוש מהממשלה: "מחזיק מדינה שלמה ב**עצים"

תמונה – פייסבוק מנסור עבאס

בעקבות האיום של בכיר הממשלה ח"כ מנסור עבאס לפרוש מהקואליציה, נטיעת העצים של קק"ל באיזור הנגב שהחלו השבוע נעצרו לאחר שכבר נדחו בשנה וחצי.

העיתונאי יניר קוזין דיווח, שהעבודות החלו ביום ראשון ומולם הוקם אוהל מחאה של התושבים שלוחצים מאוד על רע"מ לבטל.

יו"ר רע"מ מנסור עבאס הגיב: "ביקשתי לעצור את העבודה במיידי. יו"ר רשות המקרקעין ואני סיכמנו על עצירת העבודות בצהריים וקבענו ישיבה דחופה במטרה להגיע לפתרונות"

ח"כ שלמה קרעי תקף, "על פי מנסור יישק דבר – רע"מ שולטת בכיפה (של בנט)…ממשלת האחים המוסלמים בראשות בנט מוחקת את ט"ו בשבט מלוח השנה העברי, ומפקירה את הנגב".

מתנועת רגבים נמסר בתגובה: "מנסור עבאס מחזיק מדינה שלמה ב**עצים! אחרי חוק החשמל, והאיומים של רע"מ, עבאס ממשיך לסחוט את הממשלה. קק"ל אמורה היתה להתחיל במבצע ייעור ביער יתיר, באדמות מדינה – אחרי שהנטיעות נדחו במשך שנה וחצי. כעת עבאס מאיים בפירוק הקואליציה אם הנטיעות יתקדמו. עד עכשיו, הסחטנות שלו עבדה. חרפה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!