קרע בציונות הדתית

הרב צבי טאו על חיים ולדר: "הכל עלילה. הכל שקר וכזב"

תמונה – יוטיוב מפלגת נעם

הסערה נמשכת: למרות המתקפה של הרב שמואל אליהו נגד חיים ולדר שהתאבד על קבר בנו אחרי שנחשפו עדויות נגדו על הטרדות מיניות שביצע לכאורה בנשים וילדים, רב בכיר בציונות הדתית טוען כי הכל עלילה.

בהקלטה שפורסמה הבוקר, נשמע הרב טאו תוקף בחריפות, "הכל תפור. זה לא נחקר ואין בית דין. הרב שמואל סובל ממקארתיזם. אחרי מה שהיה עם שינברג אז הוא איבד את כל הגבולות. בדבר הזה אל תשמעו לו. הבי"ד זה צחוק אחד גדול. הכל לא היה ולא נברא".

מפלגת הציונות הדתית התייצבו לצידו של הרב אליהו, "‏בסיומו של שבוע, הציונות הדתית מחזקת את ידיו של הרב שמואל אליהו, שניצב בחזית נגד פגיעות ונאבק בגבורה לחיזוק ותמיכה בנפגעים ולפרסום האמת.

הרב קיבל עדויות ותלונות ישירות וטיפל בהן ללא מורא ומשוא פנים, באומץ ובתבונה ומקיים בפועלו "וביערת הרע מקרבך".

בראיון לאסתי פרז ברשת ב' תקף הרב שמואל אליהו בחריפות את ולדר שהתאבד.

"זה ברור שלא נעים שמישהו מתאבד, וזה כואב ואנחנו בני אדם. אבל באותו רגע אמרתי, ברגע זה ניצלו עוד עשרות בנות מתקיפה. העולם נהיה יותר טהור, אני יודע שזה נשמע לא אנושי לחשוב ככה, מי שראה בעיניים את הבנו והדמעות והגברים שנפגעו, לא יכול שלא לחשוב עליהם, אי אפשר שלא לנקום את נקמתם אי אפשר".

באשר למכתב ההתאבדות תקף הרב בחריפות, "הוא לא יגיע בכלל לשמיים, מי שמכיר את העולמות העליונים יודע, אדם כמוהו יגיע לכף הקלע".

יוטיוב: הרב שלמה אבינר

הרב שלמה אבינר התייחס לפרשת ולדר וכתב, "בית הדין בבני ברק שטיפל עתה בנושא, אכן כתב שאם הדברים שהתפרסמו עליו נכונים, אין לקרוא ספריו. אבל הוסיף שעדיין "לא עמד המחבר לבירור ולא הועמדו הטענות לבירור נכון כדין תורה. גם אם אדם חטא ופשע, אין זו סיבה לעשות לו לינץ' ציבורי, ולהכפיש אותו בתפוצה רחבה, מה שכמובן פוגע גם במשפחתו. קל וחומר, כאשר שום דבר לא הוכח כדת וכדין.

הרב אבינר הוסיף, "הפוסקים קובעים שאין לדון מתאבד בחומרת דינו, כי אנחנו תולים שמרוב מצוקה הוא איבד שפיות. לכן אפשר לקרוא ספריו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.