אין עצורים

תיעוד: כך נראה חדר הכספות שנשדד בתל אביב

תמונה – האיש האפור

שוד הסכפות הגדול בישראל? 2 אלמונים הצליחו בסוף השבוע לפרוץ למתחם מאובטח להשכרת כספות בתל אביב, הם כפתו את המאבטח במקום ונמלטו עם שלל בשווי מיליונים שקלים לפני הגעת המשטרה.

השודדים בשנות ה-50 לחייהם, הגיעו למתחם הכספות לפגישה שהוזמנה קודם לכן, רגע אחרי שהמאבטח הכניס אותם למתחם שלפו החשודים נשק והורו למאבטח לשתף פעולה אם הוא לא רוצה להיפגע.

מחברת הכספות נמסר בתגובה: "ביום חמישי בשעות הערב המוקדמות הגיעו למתחם הכספות בתל אביב שני גברים בשנות ה 50 לחייהם דוברי צרפתית, אשר תיאמו פגישה מבעוד מועד לפתיחת כספת. השניים הגיעו לפגישה שתואמה בפנים גלויות עם מסיכת קורונה. לקראת סיום הליך הבדיקה הוציאו השניים אקדח איימו על השומר וכפתו אותו".

"בתוך פרק זמן מאוד קצר פעלו מנגנוני האבטחה ואזעקה שקטה החלה לפעול אף כן. באותו הרגע השודדים ברחו מהמקום. כעבור דקות בודדות השומר הצליח להשתחרר והזעיק את משטרת ישראל שהגיבה במהירות. חשוב לציין כי מבדיקה ראשונית עולה שכל הקופסאות שהוצאו נשארו במתחם. כמו כן חשוב לציין שהמתחם מבוטח על ידי חברת הביטוח הבין-לאומית לוידס ואם ישנם לקוחות שנפגעו יפוצו בהתאם. חברת רוטניום עומדת לשירות לקוחותיה בכל שידרשו ובימים הקרובים מתחם הכספות ישוב לפעילות מלאה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.