הטרור הפלסטיני

בכנסת ישראל: אחמד טיבי מאיים באיניתיפאדה

תמונה – ערוץ הכנסת

חבר הכנסת אחמד טיבי מזהיר מפני איניתפיאדה שתפרוץ בעקבות אלימות המתנחלים והצבא לטענתו.

"ביקרנו בבורקא וביתא אתמול חברי הרשימה המשופת ראינו את התוצאות של אלימות המתנחלים ואלימות הצבא, לכן אנחנו חושבים שהמשך האלימות גם של המתנחלים וגם של הצבא תדרדר את המצב והשנה הבאה יכולה להיות שנה של עימות ואולי שנה של אינתיפאדה. העם הפלסטיני לא יכול לספוג יותר את התוקפנות והאגרסיביות הברוטלית הזאת", איים טיבי.

העיתונאי ינון מגל הגיב, "‏טיבי מאיים באינתיפדה. ואני אומר שוב: לא חייבים לספור אינתיפדות, יש עוד אפשרויות"

חבר הכנסת איתמר בן גביר ערך סיור במבואות הכפר יוזמה ובנקודות החולשות על הכביש הראשי. סיורו של בן גביר מגיע לאחר שבימים האחרונים התגברו אירועי טרור בהם נזרקו אבנים לעבר רכב יהודים על ידי מחבלים.

בן גביר אמר כי: "לא יכול להיות מצב שבו אזרחים, ילדים ותינוקות עוברים בכביש הזה והם ברווזים במטווח אבנים. חייבת להיות פקודה מלמעלה שתתן יד חופשית לטפל בזורקי אבנים".

בן גביר הוסיף: "כאשר ביצהר מישהו דחף שוטר הקימו עמדה משטרתית בתוך הישוב, ואנחנו דורשים גם כאן שהצבא ייכנס לתוך הכפר ויישאר בו עד למיגור אירועי הטרור. אי אפשר להסתכל מבחוץ וחייבים להיכנס לכפר ולפגוע באותם מחבלים שמיידים אבנים ומסכנים חיים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.