עזריאלי ספירלה

גבוה לשמיים: מגדל עזריאלי ספירלה יוקם בתל אביב

תמונה – KPF

אחד הפרויקטים השאפתניים והמסקרנים בתחום הנדל"ן יוצא לדרך עם הקמת המגדל החדש והרביעי במספר במגדלי עזריאלי בתל אביב שמכונה מגדל הספירלה.

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בתל אביב אישרה את הקמת מגדל הספירלה של עזריאלי שייבנה בסמוך לשלושת המגדלים הקיימים.

המגדל יתנשא לגובה של לא פחות מ-350 מטרים ויכלול 91 קומות ובכך יעקוף את מגדל שרונה הסמוך המתנשא לגובה של 238 מטרים.

מגדל הספירלה של עזריאלי צפוי לכלול קומות ראשונות של מסחר, קומות משרדים, מגורים ומלון עם 250 חדרים בקומות העליונות, הקמתו צפויה להסתיים בתוך כ-4 שנים. שטחו של המגדל יעמוד על 150 אלף מ"ר, שטח השווה בגודלו לשטחם של שלושת המגדלים האחרים גם יחד.

עזריאלי ספירלה

עוד לפני אישור התוכנית הגרנדיוזית, הודיעה קבוצת עזריאלי בחודש אפריל האחרון על עסקת השכירות הראשונה במגדל הספירלה העתידי עם חברת הפינטק ראפיד שתשלם לא פחות מ-27.5 מליון שקל בשנה על 7 הקומות העליונות של המגדל עם שטח של 14 אלף מ"ר.

האחראית לתכנון המגדל היא חברת KPF שתכננה בעבר 6 גורדי שחקים מהגבוהים בעולם. במסגרת הקמת המגדל תשודרג גם סביבתו עם הקמת מעברים לתחנת הרכבת הקלה העתידית של הקו האדום ברחוב שאול המלך, פתרונות חנייה, הקמת שבילי אופניים ושטחים ירוקים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.