מנותק

אביגדור ליברמן מכה שוב: לא תהיה חלוקת מתנות

תמונה – ארכיון לשכת עו"ד

למרות התפרצות מחודשת של נגיף הקורונה, שר האוצר אביגדור ליברמן מנחית מכה על העצמאים והודיע כי לא יחלק פיצוי לאזרחים בבידוד או עסקים שנפגעו.

בתדרוך לעיתונאים אמר ליברמן, "תהיה עזרה לעסקים שנפגעו בגלל הקורונה אבל לא תהיה חלוקת מתנות. לא יהיה פה שוחד אלקטורלי. לגבי ירידה בפדיון של עסקים – אני לא יודע על סמך עשרה ימים להגיע למסקנה של משק בקריסה"

ליברמן הוסיף ותקף בציניות, "לשמחתי אותם בעלי עסקים שדיברו בתקשורת, בגלל שהם בעלי חברות הנסחרות בבורסה, אני יכול לבדוק את הדוחות הרבעוניים שלהם. ראיתי את הדיבידנדים שהם משכו, אני מאחל לכולנו את אותו מצב גם בשנת 2022. נכון לעכשיו רוב העסקים במצב מצוין"

ליברמן הוסיף, "אנחנו חייבים לשמור קודם כל על היציבות, שיקול דעת. מבחינתי למשל חשבתי ואני אומר את זה בצורה גלויה, תו ירוק כרגע לא עוזר בשום דבר. אין צורך בתו ירוק. היה הנחיות של תו ירוק בארנה, נכנסו אנשים בלי מסכות, מתחבקים, יורקים אחד על השני, אני קצת מופתע, להערכתי אפשר להסתפק בתו סגול. אותו דבר לגבי ימי בידוד אפשר להסתפק ב5 ימי בידוד".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.