החקירה מתחדשת

מכה ליועצי נתניהו: בית המשפט התיר לחטט בפלאפונים

תמונה – אינסטגרם עופר גולן

שופטי בית המשפט העליון קבעו הבוקר כי המשטרה יכולה לבצע חיפוש בפלאפונים הניידים של יונתן אוריך ועופר גולן, יועצי ראש הממשלה לשעבר נתניהו, שנחקרו בחשד להטרדת עד המדינה פילבר.

כזכור, אוריך וגולן נחקרו בחשד להטרדת עד המדינה שלמה פילבר כששלחו רכב של הכנסת ספר תורה מחוץ לביתו של פילבר.

ח"כ בצלאל סמוטריץ תקף: "פסק הדין שניתן היום בפרשת הטלפונים של יועצי נתניהו מהווה הדרדרות נוספת במדרון חלק ומסוכן של אבדן זכויות וחירויות אדם ואזרח בישראל, ויתן תמריץ לרשויות החקירה להמשיך לצפצף על החוק. העליון בישראל מוכיח שוב שזכויות אדם שמורות אצלו רק לערבים ומסתננים אך לא לאזרחי ישראל הנורמטיביים".

העיתנואי ינון מגל תקף ,"הלכת בית המשפט: כל מה שנגד נתניהו, גם אם זה לא חוקי, חוקי!"

העיתונאי ג'וש בריינר הגיב, "העליון בהרכב מורחב, לצערי הרב, נותן למשטרה יד נרחבת בחיפושים בלתי חוקיים של המשטרה בפלאפונים. בשורה התחתונה: מאפשר למשטרה להלבין חיפוש לא חוקי. זה חדשות רעות לאזרחים. כמו כן חדשות רעות ליונתן אוריך ויועצי רה"מ שהחקירה נגדם בעניין הטרדת עד המדינה פילבר תחודש."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.