מופתעים?

דיווח: כתב אישום יוגש נגד לוחמת מג"ב

תמונה – פייסבוק אוריאן בן קליפא

המחלקה לחקירת שוטרים החליטה להגיש כתב אישום נגד לוחמת משמר הגבול, אוריאן בן כליפא החשודה בתקיפת אשה פלסטינית בשער שכם בירושלים לפני מספר חודשים, כך מדווח העיתונאי לירן תמרי.

אמא של הלוחמת כתבה בכאב, "הבת שלי לוחמת שחודשיים כבר נמצאת בחופשה כפויה. ולמה?! כי עצרה בת של מוכתר!!! מוכתר שאיים להבעיר את מזרח ירושלים אם הלוחמת לא תפוטר. לוחמת שנחקרה במח"ש במשך כמעט 8 שעות, תחת אזהרה!!! נשקה האישי נלקח!!! פיטורין על מה??? כתב אישום על מה?!".

עוד כתבה האם, "איפה נשמע דבר כזה?! איפה הגב?! אני נתתי את הילדה שלי למערכת כי ככה אני מחנכת את ילדי, לאהבת המולדת! כיתומת צהל אני מתביישת במדינה שלנו, ובמערכת. למי לא פניתי?! אסור לעבור על זה בשקט!!!! היום זו הבת שלי, מחר זו בת של מישהו אחר. אמיר כהן מפקד מגב, איפה אתה? איפה הגב? כולם צריכים להתעורר!!!! תודה רבה לכל העוזרים על כל מה שאתם עושים למען הלוחמת שלי!!!! שתפו! אני רוצה צדק לבת שלי"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.