לא רוצה קלון

בן כספית חושף: נתניהו פוצץ עסקת טיעון

תמונה – ארכיון משרד המשפטים

העיתונאי בן כספית חושף הבוקר בעיתון 'מעריב', כי ראש הממשלה לשעבר נתניהו והיועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט ניהלו בחודש האחרון מגעים חשאיים בניסיון להגיע לעסקת טיעון.

על פי בן כספית, "מקורות יציבים ומעודכנים ביותר טוענים כי בשבועות האחרונים התנהלו מגעים בין נתניהו לפרקליטות על עיסקת טיעון. הם נמשכו זמן רב והתקיימו בסודיות מוחלטת, עם שותפי סוד מעטים. הם התפוצצו, על רקע הדרישה הלא מתפשרת של נתניהו שהענישה לא תכלול קלון (ומטבע הדברים, גם לא מאסר)".

בן כספית. צילום מסך רוני קובן כאן 11

עוד כותב בן כספית, "אני לא יודע מי ייצג את נתניהו במגעים (מעריך שאחד מפרקליטיו). בצד השני, היועמ"ש שמסיים בחודש הקרוב. "להערכתי כותב בן כספית, מנדלבליט היה מסכים לעיסקה בתנאי שתכלול "ענישה משמעותית" וקלון, בנוסחה כזו או אחרת (לא ברור אם אפשר להשיג אותה) שתבטיח פרישה סופית של הנאשם מהחיים הפוליטיים. כאמור, זה לא התכנס".

מטעם הפרקליטות נמסר: "לא מגיבים כמדיניות לשאלות על שיחות עם סנגורים, בין שהיו כאלה ובין שלא. אין בכך לאשר או להכחיש דבר ממה שנטען"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.