יהי זכרם ברוך

ההרוגים באסון הירי: איתמר אלחרר ואופק אהרן ז"ל

תמונה – דובר צה"ל

הלב נקרע: דובר צה"ל התיר לפרסום את שמות הקצינים שנהרגו הלילה כתוצאה מירי תועה במהלך פעילות אבטחה סמוך למחנה צה"ל בבקעת הירדן.

קצין צה"ל, רב-סרן אופק אהרון ז״ל, בן 28 בלבד מהעיר בת ים. רב-סרן איתמר אלחרר ז״ל, בן 26 מהיישוב בני ראם.

איתמר ז"ל היה בן 26 בלבד, הוא נישא רק לפני שנה ושירת כקצין מוערך מאוד ביחידת אגוז.

מתחקיר ראשוני של צה"ל עולה, כי הקצינים יצאו יחד לחפש אמצעי ראיית לילה שנגנבו לילה קודם מסביב לבסיס, הם זיהו דמות חשודה ירו באויר ולוחם מהיחידה חשד שמדובר במחבלים ופתח לעברם באש, הם נהרגו במקום.

ראש הממשלה, נפתלי בנט הגיב לאסון: "זהו בוקר עצוב מאוד. אני מבקש למסור תנחומים מעומק הלב למשפחותיהם של שני הקצינים אשר נהרגו הלילה בתאונה טראגית. שני המפקדים הקדישו את שנותיהם הטובות ביותר לביטחון ישראל ולהגנה על המולדת. עם ישראל כולו אבל על לכתם."

משפחתו של החייל פרסמו הודעה תנחומים, "בלב כבד אנו פותחים את הבוקר בבשורת איוב. איתמר אלחרר מבני ראם הוא קצין צה"ל שנהרג הלילה בפעילות מבצעית בבקעת הירדן".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!