לא כזה מאמי

כועס ופוגעני: עדויות חדשות נגד הנשיא לשעבר ריבלין

תמונה – ארכיון לע"מ

העיתונאי יוסי מזרחי מפרסם עדויות חדשות על התעללות והעסקה פוגענית של הנשיא לשעבר ראובן ריבלין כלפי עובדים בבית הנשיא.

בתחקיר שפורסם בערוץ 12, התראיינו כעשרה עובדים בבית הנשיא, שסיפרו על רגעי הכעס וההשפלה שספגו מהנשיא לשעבר ריבלין.

בין שלל העדויות סיפר אחד העובדים על תגובות האלימה של ריבלין כשהטלוויזיה התקלקלה, "הוא תפס אותו פיזית בחולצה והוציא אותו מהחדר".

איש התקשורת יותם זימרי הגיב, "נו באמת, הכתבה על ריבלין וההתפרצויות שלו כנשיא. בנאדם גר שבע שנים בבית עם עובדים, מישהו מצפה שלא יהיו התפרצויות זעם והתנהגות לא ראויה? אנשים הם אנשים גם אם הם נשיא."

מטעמו של הנשיא ריבלין נמסר בתגובה לערוץ12: "אני מברך את הכתבים העושים עבודתם נאמנה כדי לחשוף התנהלות פגומה של אישי ציבור. מהטענות המובאות בעילום שם משתמע שגם אני לא עמדתי בציפיות מאדם במעמד בכיר, ודאי שמנשיא מדינה שהיו שאמור להיות אדם שפועל ללא רבב"

עוד נמסר, "אני מתנצל בפני כל מי שפגעתי בו, ומבהיר שלא היה בכוונתי להתעמת עם איש על רקע אישי אלא רק לאור דרישותיי המקצועיות ממנו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.