54-54

כישלון לממשלה: חוק הגיוס לא עבר בכנסת

תמונה – ערוץ הכנסת

מפלה לממשלה: ‏חוק הגיוס נפל אחרי שחברת הקואליציה רינאווי-זועבי ממרצ, הצביעה במפתיע נגד החוק ובניגוד למשמעת הקואליציונית.

חברת הכנסת רינאווי שהפילה את החוק הגיבה, "בשבוע שעבר הקואליציה שאני חברה בה חצתה שני קווים אדומים. התנהלות הממשלה, משרד בטחון פנים, משרד השיכון, המשטרה וקק"ל בנגב נגד האזרחים הערבים הבדואים היתה לאות קלון של מדיניות ברוטאלית, אטומה ודורסנית"

עמית סגל התייחס למפלת הממשלה, "הסדקים בקואליציה יכולים להתברר כמשמעותיים מאוד: כבר היו לא מעט הפסדים, אבל בחוק אסטרטגי, תוך כדי מרד, זה משהו אחר. בשורש הדברים – ההחלטה של הקואליציה להימנע מהטלת סנקציות על מי שמצביע נגד. זה התחיל עם רעמ, ממשיך לזועבי, ונראה איפה יסתיים".

לפני ההצבעה איים אריה דרעי על מנסור עבאס שבסוף הצביע נגד, "אין לכם שום זכות מוסרית להחליט על יהודים וחרדים מי ישרת בצבא ומי לא! זה קו אדום! אם תרימו יד בעד חוק הגיוס, לא נרפה מכל פעולה אפשרית בבגץ בשביל שיגייסו ערבים לצבא. ונראה את ממשלת השיניי מתמודדת עם זה"

אריה דרעי מאיים על מנסור עבאס: "זה קו אדום"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.