בידוד מדיני

מחדל: ארה"ב פרסמה אזהרת מסע חמורה לישראל

תמונה – לשכת בנט

מהטובים ביותר בעולם למסוכנים ביותר בעולם: ארה"ב פרסמה לאזרחיה אזהרת מסע חמורה לישראל בעקבות שיא דרמטי של נדבקים בשבוע האחרון.

על פי הנתונים שפרסם הערב משרד הבריאות, ביומיים האחרונים נדבקו מעל 120 אלף בני אדם בישראל.

הערב הודיעו המרכז למניעת מחלות בארה"ב, כי העלו את האזהרה לאזרחיה לגבוהה ביותר, בעקבות הזינוק במספר הנדבקים בנגיף הקורונה בישראל.

ח"כ יריב לוין הגיב, "כישלון מהדהד. ממדינה שהובילה את העולם בהתמודדות מקצועית עם הקורונה – למדינת עולם שלישי שנשטפת בגל ענק של תחלואה. קבינט הקורונה לא מתכנס, החלטות לא מתקבלות, וניהול אין. איפה נתניהו ואיפה בנט?"

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=482801349878687&id=100044464775044

מוקדם יותר הערב הודיע ליברמן כי הוא פועל לביטול התו הירוק, "אין היגיון רפואי ואפידמיולוגי בתו ירוק, ועל כך מסכימים מומחים רבים. מה שיש זו פגיעה ישירה בכלכלה, בתפקוד היומיומי ובנוסף תרומה לא קטנה לפאניקה בציבור. אני פועל מול כל הגורמים על מנת לבטל את התו הירוק ולשמור על שגרת חיים נורמלית לכולנו."

במקביל, משרד הבריאות הודיע היום על חלוקת עשרות מיליוני בדיקות אנטיגן בחינם לחלק מאזרחי ישראל.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.