מה דעתכם?

לראשונה: המדינה תממן שינוי קול לטרנסים

תמונה – ערוץ הכנסת

סערה: וועדת סל התרופות הקובעת איזה תרופות וטיפולים ימומנו על ידי המדינה, אישרה לראשונה החחטה שנויה במחלוקת, לממן שינוי קול לאזרחים שעברו שינוי מין.

חברת וועדת סל התרופות שהתנגדה להחלטה אמרה, "כשחותכים החוצה דברים מצילי חיים כמו טיפול לסרטן אולי זה לא צריך להיות בראש סדר העדיפויות",

חבר וועדה אחר הגיב לה, "אחרי המהפך שהם עברו זו חובתנו", כך מדווחת העיתונאית ענבר טויזר.

ח"כ בצלאל סמוטריץ הגיב, "‏תודה רבה לנפתלי בנט, איילת שקד, מתן כהנא, ניר אורבך ועידית סילמן, שהקימו ממשלת שינוי וריפוי ש"שמה הכל בצד", גם את חולי הסרטן, ומקדמת רק "נושאים שלא נמצאים במחלוקת" כמו מימון מסל התרופות של טיפולים לשינוי קול לטרנסד'נדרים…כשהולכים לאיבוד בדרך כבר אין גבול לטרלול".

עיתונאי הארץ חיים לוינסון תקף, "‏אסתכן בזה שיקראו לי טרנספוב: למה המדינה צריכה לממן ניתוחים לטרנסגנדרים? שכל אחד ואחת ישלם מכיסו על מה שבא לו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.