התאכזרות לחיות

תעשיית המוות: אלפי חמורים נשלחים אל מותם דרך ישראל לעזה

תמונה – חדשות כאן 11
תחקיר של חדשות כאן חושף את הפנים המפלצתיות מאחורי תעשיית עורות החמורים הסינית והקשר העגום שלה לישראל.

מדי שנה אלפי חמורים מועברים דחוסים במשאיות מישראל לעזה ומשם לסוף טראגי ואלים במיוחד במצרים ובסין, כך חושף תחקיר מיוחד של חברת החדשות כאן. על פי התחקיר, בשנים האחרונות עלה באופן משמעותי הביקוש לעורות של חמורים בסין, שם משתמשים בעורות לתעשיית הקוסמטיקה.

בסין הגיעו לגבול היכולת בגידול חמורים בתוך תחומיה, וכחלק מהביקוש האדיר לעורות של חמורים, החלו לייבא אותם מאפרירה ומצרים, כאשר חלק לא מבוטל של החמורים מגיעים בכלל מישראל וממנה לרצועת עזה, שם הם מוחזקים בתנאים קשים ונשחטים באכזריות.

חברת המודיעין הישראלית 'אקסס חקירות ומעקבים' מספקת תיעוד נדיר של תעשיית המוות, מדחיסת החמורים למשאיות ועד העברתם ללא שום ביקורת וחמלה להתעללות מזעזעת בעזה. משם חלק מהחמורים עוברים למצרים, שם פושטים את עורם ושולחים אותם לסין.

מי שלא נשארה אדישה לסבלם האדיר של החמורים, היא ישראלית בשם שרון כהן, מייסדת ומנהלת עמותת "להתחיל מחדש" שמפעילה מקלט שיקומי לבעלי חיים באזור השרון ומסייעת בהצלה ושיקום של החמורים שעברו התעללות וניצלו מתעשיית העורות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.