לא הסכמת לקלון

נתניהו מודיע: ממשיך להוביל את הליכוד

תמונה – לשכת נתניהו

על רקע הדיווחים על עסקת טיעון, ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מתייחס למגעים וחושף שלא הסכים לקלון, "ממשיך להוביל את הליכוד והמחנה הלאומי".

"אזרחי ישראל היקרים והאהובים, בימים האחרונים הוכחתם שוב שאני לא צועד לבד, ושמיליונים מכם צועדים יחד איתי. ריגשתם אותי מאוד. אני אמשיך להוביל את הליכוד ואת המחנה הלאומי כדי להנהיג את מדינת ישראל – בשליחותכם."

"הציבור כולו רואה מה קורה בבית המשפט ואיך התנהלה החקירה נגדי. די היה בכך כדי לסגור את התיקים נגדי כבר עכשיו, אבל זה עדיין לא קרה. בימים האחרונים פורסמו טענות שגויות בתקשורת על דברים שכביכול הסכמתי להם, כגון הטענה שהסכמתי לקלון. זה פשוט לא נכון".

העיתונאית דנה ויס דיווחה כי הפרקליטות העבירה מסר לפרקליטי נתניהו כי עסקת טיעון אפשרית רק עם היועמ"ש הבא ולא עם מנדלבליט שמסיים את תפקידו בעוד כשבוע.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.