הפשע בישראל

מטען ברכב: אשה בהריון ובתה הקטנה נפצעו בניסיון חיסול

תמונה – דוברות איחוד הצלה

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות פיצוץ ברכב שאירע לפני זמן קצר ברחובות, נהגת הרכב, תושבת העיר בשנות ה-29 לחייה נפגעה באורח בינוני ופונתה אל לטיפול בבית החולים.

חובשי מד"א סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו רכב מפורק , סמוך לרכב שכבה אשה כבת 29 בהכרה היא סבלה מחבלה רב מערכתית, בזרועות אחד האנשים הייתה תינוקת כבת שנה וחצי בהכרה עם חבלה בראש. הענקנו להם טיפול ראשוני מהיר העלנו אותם לאמבולנס ופינינו אותן לבית החולים כשמצבה של האשה בנינוני עד קשה והתינוקת קל עד בינוני."

המרכז הרפואי קפלן, האישה מוגדרת במצב בינוני עד קשה, אבל יציב ובהכרה מלאה. היא סובלת מפציעה קשה ברגל, והועברה לחדר ניתוח לטיפול בפציעה. בוצעה הערכה על ידי רופאי נשים לגבי מצב העובר, ובשלב זה נראה שמצבו יציב. לאחר הניתוח האורתופדי תתבצע הערכה נוספת.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.