יהי זכרה ברוך

שרת הפנים איילת שקד פרצה בבכי בהספד למרים נאור

תמונה – משרד המשפטים לע"מ

שרת הפנים איילת שקד פרצה בבכי מספר פעמים במהלך הספדה שנשאה בהלוויתה של השופטת מרים נאור בבית העלמין סנהדריה בירושלים.

בהספד סיפרה שקד על הקשר עם נאור, "זה לא סוד שבחיים המקצועיים היו לנו לא מעט מחלוקות, אבל הכול היה מתוך הערכה הדדית. מאז שהכרנו ועד ימיה האחרונים שמרנו על קשר חם. בשבילי היא הייתה חברה".

בסיום ההספד פרצה שקד בבכי, "מירה הייתה אשת ירושלים ומעולם לא עזבה אותה. מאחרוני הילדים שנולדו בהר הצופים. עבור מרים, ירושלמית בכל רמח אבריה, קבלת פרס ירושלים שאין ראויה ממנה מלקבל אותו, היתה סגירת מעגל מרגשת. מרים חברתי האהובה, אתגעגע אליך מאוד".

כתבת ynet מורן אזולאי כתבה, "בכל השנים שאני מסקרת אותה, לא זוכרת שראיתי אותה נשברת ככה מול אנשים".

בראיון לרדיו גלי ישראל תקף ח"כ בצלאל סמוטריץ' את המנוחה נאור, ״אשתף אתכם בדילמה של הצוות שלי: מצד אחד כביכול מן הראוי להיות ממלכתי ולספוד לה, מצד שני מה לעשות, אני לפחות – אזכור את מרים נאור כמי שהתעקשה להרוס את הבתים בעופרה ובעמונה ובנתיב האבות. כמי שפסלה את חוק הגיוס והכניסה אותנו לטרללת שנמשכת עד היום. בקיצור, עוד נשיאה אחת בשרשרת נשיאים מאז אהרון ברק שהחריבו מוסד מפואר. לפחות בשנותיה האחרונות היא תיזכר כמי שהפילה עוד לבנה אחת בחומה החשובה של מערכת המשפט. קשה לי להיות צבוע, ראיתי את שקד כותבת עליה: חברה אהובה, קשה לי להיות צבוע״

בתגובה לביקורת כתב סמוטריץ', "אז יאיר לפיד ואמנון אברמוביץ' ושות' מטנפים עלי מהבוקר ומזכירים לי שאני בצד הנכון. הייתי מוטרד מאוד אם הם היו מחמיאים לי. בנט ושות' מכרו את נשמתם ואת המדינה לתנועת אחות של חמאס כדי לקבל קצת ליטופים מהחבורה הצבועה הזו. לא אני. תודה לכל המחזקים. תנוח דעתכם, לא נבהל מהם ולא חי מפיהם."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.