משיבה מלחמה

ד"ר אלרעי פרייס תובעת את אושיית הרשת יוספה ברק

תמונה – צילום מסך

לא שותקת: ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור, הגישה תביעת דיבה נגד אושיית הרשת יוספה ברק בגין פרסומים פוגעניים וכוזבים.

על פי כתב התביעה על סך 250 אלף שקלים, ברק הפיצה פרסומים כוזבים ופוגעניים ברשתות החברתיות בגנותה של דוקטור אלרעי-פרייס תוך שימוש בבני משפחתה לרבות בנה הקטין.

יוספה ברק הגיבה לכתב התביעה בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "זה המשפט של הציבור נגד פייזר. חיכיתי לזה. כל ערוץ תקשורת שיכנה אותי "מתנגדת חיסונים" יתבע. הבנתם את זה ערוץ 14? עכשיו נטפל בכל היציאות של פרייס נגד הציבור שאנחנו ההסתה השיסוי ההשמצות הכפייה אדרוש שהדיונים ישודרו. זכות הציבור לדעת ה כ ל!"

יוספה ברק
יוספה ברק / טוויטר

עוד הוסיפה ברק בציוץ אחר: "מדובר בתביעת השתקה, שכן אני תבעתי את משרד הבריאות לעניין אי חיסונו של גלעד פרייס. היועמ״ש ופרייס מנסים להשתיק אותי. עדיין לא נתקבלה התביעה בידי. בכוונתי להגיש תביעה שכנגד ובה ילוקטו כל הנאצות של גב' פרייס נגד ציבור רחב"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.