בדיחה אומללה

ח"כ ענבר בזק לבן גביר: "אם יקחו את הילדים שלך ממך הם רק ירוויחו"

תמונה – ענבר בזק טוויטר

במהלך דיון בכנסת על תופעת הניכור ההורי לעגה ח"כ ענבר בזק ממפלגת 'יש עתיד' על ילדיו של ח"כ בן גביר והתנצלה.

בדיון בכנסת אמר בן גביר, "זה הילדים סובלים, זה לא רק האבות. חס ושלום תקחי ממני את הילדים שלי ותקחי מהילדים שלי אותי, את אבא, אז מה את חושבת, הם לא יפגעו?"

ח"כ ענבר בזק הגיבה בציניות, "לא נכנס לדוגמה הספציפית, כי אני חושבת שהילדים שלך רק ירוויחו". ח"כ בן גביר ההמום הגיב, "מה שאמרת עכשיו זה מגעיל, זה מתחת לחגורה. זה גועל נפש. תתביישי לך".

לאחר מכן התנצלה ח"כ בזק בפני בן גביר, "זאת הייתה ציניות לא במקום אני מתנצלת".

שי גליק מנכ"ל ארגון 'בצלמו' שלח מכתב תלונה ליו"ר הכנסת, "נחצה קו אדום חדש כאשר חברת כנסת פוגעת בחבר כנסת אחר ומבזה את ילדיו הקטנים ללא כל סיבה. באיזה עולם אנחנו חיים שילדי חברי כנסת צריכים לראות סרטון שבו חברת כנסת במהלך דיון בוועדה אומרת שאם יקחו אותם מאביהם הם ירוויחו?"

גליק הוסיף, "אני קורא לפעול מידית מול חברת הכנסת ענבר בזק ולהשעות אותה בהתאם לחוק. לא ייתכן שילדי חברי כנסת יסבלו בצורה ישירה על ידי חברי כנסת שלא מחבבים את אביהם או את אמם".

ח"כ בן גביר אמר לערוץ 7, "אני חושב שמדובר באמירה חמורה ביותר, אבל עם זאת חברת הכנסת מיהרה להתנצל, גם בדיון עצמו וגם באופן אישי וביקשה את סליחתי, לכן בחרתי לא לעשות מזה עניין".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.