קשה לצפייה

תוקף קשישים סדרתי נעצר בקרית גת

תמונה – דוברות המשטרה
תושב קריית גת (23) נעצר בעקבות תקיפת קשישים בעיר, היום הוגש נגדו כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים - צפו בתיעוד הויזאולי המזעזע שפירסמה המשטרה.

כתב אישום מוגש היום בבית המשפט באשקלון כנגד החשוד הצעיר תושב קרית גת לאחר שנעצר ביום א' האחרון (9.6) בעקבות דיווח כי היכה קשיש (80) על לא עוול בכפו וגרם לו חבלות בכל חלקי גופו. בעת הגעת השוטרים למקום, ולאחר תחקור קצר של הקשיש שהותקף בו מסר תיאור של החשוד, החלו השוטרים בסריקות אחריו אז ניגשה קשישה (69) נוספת לשוטרים וסיפרה להם כי ערב לפני כן הותקפה אף היא על ידי החשוד והצביעה על מקום מגוריו. בסריקה בבניין אותר החשוד בדירתו והוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר תוך שטען בפני השוטרים כי הוא זה בכלל שהותקף על ידי הקשיש.

בסיום חקירתו בה מסר גרסתו נכלא הצעיר ומעצרו הוארך בצאת חג השבועות בבית המשפט במספר ימים נוספים לטובת המשך החקירה. במהלך ימים אלו התייצבה קשישה (77) נוספת כשהיא מסתייעת בהליכון ודיווחה במשטרה כי גם היא נפלה קורבן לאלימות של החשוד לפני כשבועיים, ובכך עלה מספר קורבנותיו לשלושה, שלושה קשישים שנקלעו לדרכו וללא סיבה הותקפו באלימות קשה או קלה כבחמורה.

התיעוד המלא

מהמשטרה נמסר כי מדובר במקרי אלימות חמורים במהלכם תקף החשוד ללא סיבה קשישים עוברי אורח תמימים שנקלעו לדרכו, אף מבלי התחשב במצבם הרפואי, והיכה בהם. פעולות איתור וחקירה מהירות שבוצעו, הביאו לכדי הגשת כתב אישום מפורט תוך זמן קצר.

מעובדות כתב האישום שהוגש כאמור על ידי חטיבת התביעות במשטרת ישראל עולה כי בתאריך 9.6 יצא הקורבן (80) להשליך זבל ואז חלף על פניו של הנאשם. מיד ובסמוך לכך, החל הנאשם להכות את הקורבן בגבו ובפניו וכתוצאה מכך נפל הקשיש על הרצפה, דבר שלא מנע מהנאשם להמשיך להכותו נמרצות ובהמשך החל גורר אותו ברחוב. שכנים שהבחינו במעשיו החלו צועקים לעברו, רק אז חדל הנאשם ועזב את המקום.

יממה קודם למקרה זה, ביום שבת 8.6, בשעת בוקר ישבה מתלוננת נוספת (69) בספסל סמוך למקום מגוריה עם הכלב. בשלב מסוים קמה המתלוננת ממקום מושבה על מנת לתת לכלבה לשתות ובאותה העת חלף הנאשם במקום אז פנה אליה- "מה נשמע רוסיה הכל בסדר?", המתלוננת השיבה בחיוב והמשיכה בעיסוקה. בשלב זה החל הנאשם תוקף אותה תוך שירק בפניה ולאחר מכן בעט ברגלה בחוזקה. כלבה של המתלוננת החל לנבוח והנאשם נמלט מהמקום. שבועיים קודם לכך, לערך, תקף הנאשם גם כן ללא סיבה קשישה נוספת (77) עת הבחין בה כשהיא מתהלכת בסיוע הליכון בחצר בניין מגוריה. מעדותה עולה כי הנאשם היכה בגבה במכת אגרוף, כפי שארע במקרים הנוספים שלעיל- ללא כל התגרות או היכרות ביניהם.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.