שערוריית פגסוס

דיווח: המשטרה פרצה לפלאפון של מקורב לנתניהו

תמונה – דוברות הכנסת

העיתונאי אביעד גליקמן דיווח הערב ב'ערוץ 13', כי המשטרה השתמשה בתוכנת ריגול חודרנית ללא אישור לאחד המעורבים המרכזיים בתיקי ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, כך עולה מהבדיקה שנעשית בימים אלו במשרד המשפטים.

עוד דיווח גליקמן, כי תוכן סלולרי נרחב שכולל תמונות, מספרי טלפון, היסטוריית התכתבויות ושימוש באפליקציות נשאב מהפלאפון למחשבי המשטרה.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף, "הפרקליטות צריכה לקבל כבר הערב החלטה על סגירת תיקי נתניהו. הגיע הזמן לחשבון נפש של מערכת המשפט וניקוי אורוות במשטרת ישראל."

העיתונאי עמית סגל תקף, "מעולם לא שימש אדם כל כך חסר מעצורים בתפקיד כל כך מרכזי כמו רוני אלשיך. שלא במפתיע, בדיקת הפרקליטות לא עוסקת בשנים שבהן הוא עמד בראש המשטרה. כולם יודעים שיש תיבות פנדורה שעדיף לא לפתוח."

אמש הודתה המשטרה לראשונה כי נעשה שימוש מורחב בתוכנת ריגול , "בבדיקה נוספת מאוחרת יותר שנעשתה עוד טרם הקמת צוות הבדיקה, התגלו ממצאים נוספים המשנים בהיבטים מסוימים את מצב הדברים."

ראש אגף חקירות ומודיעין, על דעת מפכ"ל המשטרה, ינחה את כלל שוטרי משטרת ישראל לשתף פעולה באופן מלא, כמצופה וכנדרש, עם עבודת צוות הבדיקה, להתייצב בפני הצוות, להשיב על שאלותיו, למסור כל מסמך או מידע שיידרשו, לאפשר גישה למערכות המידע ולספק מידע טכני על האמצעים העומדים לרשות משטרת ישראל, ובכלל זה מידע המצוי בידי גורמים שלישיים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.