משופטת לשרת המשפטים?

בדרך לפוליטיקה: אתי כרייף התפקדה לליכוד

תמונה – פייסבוק

השופטת בדימוס אתי כרייף שהודחה מכס השיפוט לאחר שנחשפו מסרונים בינה לבין יו"ר לשכת עו"ד לשעבר אפי נווה, הודיעה על ההתפקדות למפלגת הליכוד.

בתמונה שפרסם העיתונאי ציון נאנוס, נראים שני ראשי סניפים בליכוד, יאיר דווידי יו״ר מועצת סניף רמת גן ויאיר אילני מזכיר סניף פ״ת, כשהם מחתימים את עו״ד אתי כרייף על טופס התפקדות לליכוד.

‏"רק משם אצליח להשפיע ולשנות. אני נחושה לעשות זאת", אמרה כרייף.

בראיון לניב רסקין חשפה השופטת לשעבר את החלום הבא בקרייריה לאחר שהסתבכה והודחה מכס השיפוט.

"אני לא פוסלת פוליטיקה. השליחות הציבורית היא בדמי. נאלצתי שלא מבחירה להפסיק את 20 שנותיי במגזר הציבורי אותן עשיתי בצורה נאמנה, ערכית וחרוצה. אני פותחת היום משרד חדש ועושה דברים נוספים. עוד לא יודעת איפה ארוץ, אבל העמדות שלי ברורות , זכויות נשים. לא להקטין אותן, לא להתבייש בשום דבר ולא לפגוע בפרטיות. יש משפט מוכר, 'מי שלא רצה אותה שופטת, יקבל אותה בכנסת', אמרה כרייף.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.