פיגוע מדיני

זעם באוקראינה על ישראל: "מזועזעים מלפיד"

תמונה – פייסבוק יאיר לפיד

שגריר אוקראינה בישראל, איבגן קורינצ'וק, תוקף בחריפות את שר החוץ יאיר לפיד שאמר אמש בראיון לאתר אמריקאי, כי רוסיה לא מתכוננת בקרוב מלחמה עם אוקראינה.

בראיון לאפרת לייכטר בערוץ 12 תקף השגריר, "אני מזועזע מדבריו של לפיד על 'הסכסוך' בין רוסיה ואוקראינה. אני מעוניין להזכיר לאדוני השר כי לא מדובר בסתם סכסוך. זוהי מלחמה שרוסיה מנהלת בציניות ואגרסיביות נגד אוקראינה".

עוד תקף השגריר, "זו בושה שמר לפיד אינו מכיר בכך שמתנהלת במרכזה של אירופה מלחמה מזה כ-8 שנים. לצערי הרב, השר מאמץ רטוריקה רוסית מתלהמת ומתעלם מהמסרים המטרידים שמשגרות בעלות בריתה החזקות ביותר של ישראל, ארה"ב, בריטניה ומדינות האיחוד האירופאי, אשר מעריכות כולן כי קיימת סבירות גבוהה שרוסיה תפלוש צבאית לאוקראינה בהיקף נרחב בשבועות הקרובים".

לסיום עקץ השגריר את לפיד, "אני מציע למר לפיד לערוך שיחות טלפוניות לא רק עם שר החוץ של הצד האגרסיבי בסיפור, אלא גם עם הצד האוקראיני, כך שיוכל לראות את התמונה המלאה במקום לאמץ רק קלישאות רוסיות".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.