יהי זכרה ברוך

רשלנות מזעזעת: הצעירה שהתאבדה התחננה לעזרה

תמונה – פייסבוק

הרשת דומעת: אחרי שאותרה ללא רוח חיים, הרשת מוצפת בעשרות הודעות שכתבה הצעירה בת 20 מבאר שבע, שהתקשרה לפני כשבועיים למשטרה וביקשה עזרה מקצועית.

שיר מיקה, מי שהייתה בקשר רציף עם תקווה ז"ל בחודשים האחרונים, ספדה לה בכאב וחשפה התכתבויות אחרונות עם הצעירה שעות לפני שהתאבדה.


העיתונאית סיון כהן הגיבה, כשהיא התקשרה למשטרה ושיתפה במצוקה שלה, השוטרים אמרו לה "תתאבדי כבר״
צחקו עליה, ביזו אותה. היא חיפשה עזרה מכל גורם אפשרי, אבל אף אחד לא עזר לה.

"התחננה להתאשפז כדי לטפל בנפש הפצועה שלה-גם את זה לא נתנו לה גם אחרי שהסיפור פורסם בכלי התקשורת-אף אחד לא היה שם. השבוע היא התאבדה"

עוד כותבת כהן, "רק בת 20 היא היתה. בת 20 שעברה זוועות בחייה שאין הדעת סובלת. החיים התאכזרו אליה-בחייה ובמותה. אתמול פנתה אליי חברה שלה שהיתה איתה בפנימייה וביקשה לשתף אותי ואתכם בהתכתבות ביניהן רק יומיים לפני ששמה קץ לחייה,״היא רצתה לחיות״, היא כותבת לי, ״רצתה עזרה, ואף אחד לא עזר לה״

כהן מוסיפה, "את תקווה כבר לא נוכל להציל, את הנערות והבחורות הצעירות שנמצאות במצב שלה (ויש לא מעט כאלה) אנחנו חייבים להציל. הפרטים יועברו לשר הרווחה אבל תכבדו בבקשה גם אתם את משאלת הלב של החברה שלה, הנערה שנמצאת במצב שלה: ״נמאס לנו להרגיש שקופות. בבקשה תראו אותנו! בבקשה תשתפו במצב שלנו, תעלו למודעות. אל תוותרו עלינו״. כל שיתוף שלכם יעזור".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.