שערוריית הריגול

השר ליברמן זועם: "מדובר ברעידת אדמה"

תמונה – ערוץ הכנסת

לאחר חשיפת 'כלכליסט' על פריצה המונית של המשטרה לפלאפונים של עיתונאים, בכירים בשירות הציבורי ביניהם מקורבים לראש הממשלה לשעבר נתניהו, שר האוצר ליברמן יוצא למתקפה ודורש לפתוח מחדש את התיק שכנגד חברת מפלגתו פינה קירשנבאום שנשלחה למאסר".

ליברמן: "רק אדם טיפש מסתובב עם טלפון חכם"

בפתח ישיבת הסיעה התייחס ליברמן לפרסומים, "אם הדברים נכונים מדובר ברעידת אדמה 9 בסולם ריכטר. אני עברתי משהו דומה לפני הרבה שנים. ב2010 פורסם דוח מבקר על האזנות כשאני במרכז הפרשה. מדובר בעבירות חמורות שבוצעו בהנחיית ניצב מזרחי וכל מי שראה את העובדות מבין שהוא התנהל כמו אחרון העבריינים. למרות זה, ולמרות דוח המבקר, היה ניסיון מוצלח לטייח את הפרשה תחת התבטאות "פעלתנות יתר". הטיוח הביא לפרשה הנוכחי. בראשון אדרוש בממשלה להקים ועדת חקירה ממלכתית. שום ועדה ממשלתית או פנימית. צריך שופט עליון שיעמוד בראש הועדה"

ליברמן הוסיף, "אסור לטייח שוב כמו שהיה בפרשת האזנות הסתר. אני מתכוון להופיע בפני הועדה ולראות את השימוש שנעשה בחקירות של פאינה קירשנבאום וכל הסיפורים מאז 2014. אי אפשר לעבור לסדר היום"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.