סערה בכנסת

ובינתיים בכנסת: בנט סימן לנתניהו "משוגע"

תמונה – ערוץ הכנסת

במהלך נאום של ראש האופוזיציה נתניהו במליאת הכנסת על שערוריית הריגול והמחדל הממשלתי בטיפול בקורונה, סימן ראש הממשלה בנט לעבר נתניהו "הוא השתגע".

בנאומו תקף נתניהו, זהו יום שחור למדינת ישראל. קרה כאן דבר שאי אפשר בכלל להעלות על הדעת: גורמים במשטרה ריגלו באופן בלתי חוקי בכלים הכי אגרסיביים שיש בעולם אחרי אינספור אזרחים – עיתונאים, פעילים חברתיים מימין ומשמאל, ראשי ערים, אנשי עסקים, פוליטיקאים, בני משפחותיהם – מי לא?

הפשיטו כאן אזרחים, עקבו אחריהם, האזינו להם, נכנסו אליהם לסודות הכי כמוסים. מי יודע איזה שימוש פסול עשו בריגול זה? תוכנות ריגול שנועדו לסכל טרור ולהילחם באויבינו, הפכו לכלי יומיומי בידי גורמים במשטרה לריגול אחר אזרחים בניגוד לכל נורמה, בניגוד לכל חוק.

הדבר דומה לכך שצה״ל ישתמש במטוסי F-35 שאנחנו משתמשים בהם נגד איראן וחיזבאללה וחמאס כדי להפציץ את אזרחי ישראל. בשום פנים ואופן אסור לעבור על כך לסדר היום.

יש רק דרך אחת לטפל בזה: חקירה עצמאית, חזקה ובלתי תלויה, שתהיה מקובלת על שני צידי הבית הזה. רק כך נשקם את אמון הציבור במדינה שלנו ובדמוקרטיה שלנו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.