קורבן לינץ'

רביב דרוקר זועם: "הלילה ניסה להתאבד"

תמונה – כאן חינוכית

סעיד מוסא, נהג המונית הערבי שנפצע בלינץ' בבת ים במהלך מהומות "שומר החומות", ניסה הלילה לשים קץ לחייו. אישתו הזעיקה את כוחות ההצלה והוא אושפז במצב בינוני.

העיתונאי רביב דרוקר שליווה אותו בחודשים האחרונים כתב, סעיד מוסא הוא איש עדין ומופנם. ראיינתי אותו כמה חודשים אחרי הלינץ' וגיליתי שהוא מוטל בדירתו, ממש כך, בלי טיפול של המדינה, בלי כסף, לא ישן בלילה, לא עובד, לא יוצא החוצה, פוסט טראומטי בעליל."

"הפנינו כמה פניות בעיקר לביטוח הלאומי. לזכותם, מיד העבירו לו את הכסף שהגיע לו. לחובתם, מיד אחר כך שכחו ממנו. שוב פנינו, שוב נזכרו, שוב טיפלו ושוב עזבו. רוצים שיגיע לסניף הביטוח לאומי, שיחתום על טפסים, שיגיש, שיעשה, אבל הוא לא מסוגל.

דרוקר הוסיף, 'הוא לא עונה לטלפון', הם אומרים. 'נכון', אני עונה 'ביום הוא ישן. שמישהו יילך אליו, ייקח אותו בידיים, ידאג לטיפול פסיכולוגי שוטף'. סעיד הוא נפגע פעולת איבה, מצבו נוראי, המשפחה מנסה לעזור, אבל ידיה קצרו."

לסיום כותב דרוקר, "הלילה ניסה להתאבד. חברו הקרוב, פרמדיק של מד"א, קיבל את הקריאה אחרי שאישתו מצאה אותו ורץ לדירה להציל אותו. היום זה נגמר בטוב, אבל משהו חייב להיעשות ולא בפעולה חד פעמית".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.