זעם ברשת

בגלל המחבל זכריא: חקירת מח"ש נגד לוחמי הימ"מ

תמונה – דוברות המשטרה

אחרי חצי שנה: במחלקה לחקירת שוטרים פתחו בחקירה נגד לוחמי הימ"מ שעצרו את המחבל זכריה עוביידי, בחשד שהיכו אותו כשנתפס בחניון משאיות לאחר חמישה ימים של הימלטות מכלא גלבוע דרך מנהרה.

לאחר פרסום תמונות כשהוא עם פנים נפוחות, דרש עורך דינו אביגדור פלדמן, וטען כי לוחמי הימ"מ גרמו לפציעה בראשו של זביידי במהלך מעצרו.

‏החוקרים דורשים מהמשטרה לקבל לידיהם את מצלמות הגוף של הלוחמים שעצרו את זביידי.

גומרים במערכת אכיפת החוק הגיבה בזעם לעיתונאי לירן לוי: "בנסיבות שבהן הוא נתפס ברור שמדובר בפציעה שהיא תוצאה של התנגדות למעצר של מחבל שהיה חשש שהוא חמוש.

ח"כ איתמר בן גביר תקף, "הגוף הרקוב מח"ש חייב להיסגר. הם איבדו את שיקול הדעת וחוקרים את מי שלא צריך לחקור וההפך: כך לדוגמא את השוטרים שהרגו את סנדק הם לא חקרו, אבל את השוטרים שחיבלו מחבל כן. מח"ש מוכיחה פעם אחר פעם, שהיא פוגעת בשוטרים, וגורמת להחלשת השוטרים ופגיעה בהם. במקום להעניק צל"ש לשוטרים הגיבורים שתפסו מחבל מתועב, הם מזמינים אותם לחקירה. הגיע הזמן לסגור את מח"ש, ולשלוח את קרן בן מנחם הביתה."

הפיר שדרכו נמלטו מהכלא (צילום: דוברות שב"ס)

ח"כ יואב קיש תקף, "‏בממשלה הפלסטינאית הישראלית הראשונה מח"ש חוקרת לוחמי ימ"מ בטענה שהכו את האסיר הנמלט הטרוריסט זביידה בעת מעצרו. מצד שני לאחר שהתברר שהשתלת רוגלות נגד אזרחים ישראלים בניגוד להנחיות החק תוך רמיסת הדמוקרטיה קרתה בישראל, את זה הממשלה הזו לא חוקרת וממסמסת. תשאלו את עצמכם מדוע.".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.